It's time for Africa... - Reisverslag uit Acornhoek, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu It's time for Africa... - Reisverslag uit Acornhoek, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

It's time for Africa...

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

15 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Acornhoek

Na 24 uur reizen ben ik nu vooral heel erg moe. De lodge waarin ik op uitndiging van Spring of Hope de komende twee weken in mag verblijven is meer dan uitstekend. Heerlijk om Annekim weer te zien en tot op dit moment vallen er geen lange stiltes, ze zullen er naar alle waarschijnlijkheid ook niet gaan komen... Voorlopig ben ik weer erg onder de indruk van dit land en de energie die je hier naar binnen slurpt. De geur, het geluid van de bush, de mensen en de sfeer, het is een warm bad. Nu naar een warm bed en even heel erg bijslapen. Morgen gaan we aan de bak, ik weet wat we gaan doen en ik ga er jullie nu nog niets over vertellen... Ik kijk er nu al naar uit om morgen een mooi verhaal te schrijven.

  • 15 Februari 2015 - 19:19

    Leonie (Haas):

    Succes en vooral ook veel plezier en mooie momenten gewenst! Ik ben erg benieuwd naar de verhalen die je gaat schrijven...

  • 16 Februari 2015 - 12:26

    Yvonne:

    We kunnen haast niet wachten....
    Succes!!!

  • 16 Februari 2015 - 13:01

    Karin:

    Succes met alle mooie momenten die je weer gaat beleven, ik kijk er naar uit om al je mooie verhalen weer te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

28 dagen lang ontdekken we met zijn vijven Zuid Afrika. We gaan op zoek naar nieuwe indrukken en hopen te vinden wat we al lang vergeten zijn. Gaat Afrika ons meer geven dan we er ooit naartoe kunnen brengen?

Actief sinds 08 Juli 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 38579

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 11 Februari 2019

Let's Try

05 Februari 2015 - 10 Maart 2015

Ti tsembi we n'wini

01 Maart 2013 - 11 April 2013

11000 kilometer reizen om jezelf tegen te komen.

20 Juli 2012 - 16 Augustus 2012

The Little Five trip

Landen bezocht: