It's time for Africa... - Reisverslag uit Acornhoek, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu It's time for Africa... - Reisverslag uit Acornhoek, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

It's time for Africa...

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

15 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Acornhoek

Na 24 uur reizen ben ik nu vooral heel erg moe. De lodge waarin ik op uitndiging van Spring of Hope de komende twee weken in mag verblijven is meer dan uitstekend. Heerlijk om Annekim weer te zien en tot op dit moment vallen er geen lange stiltes, ze zullen er naar alle waarschijnlijkheid ook niet gaan komen... Voorlopig ben ik weer erg onder de indruk van dit land en de energie die je hier naar binnen slurpt. De geur, het geluid van de bush, de mensen en de sfeer, het is een warm bad. Nu naar een warm bed en even heel erg bijslapen. Morgen gaan we aan de bak, ik weet wat we gaan doen en ik ga er jullie nu nog niets over vertellen... Ik kijk er nu al naar uit om morgen een mooi verhaal te schrijven.

• 15 Februari 2015 - 19:19

Leonie (Haas):

Succes en vooral ook veel plezier en mooie momenten gewenst! Ik ben erg benieuwd naar de verhalen die je gaat schrijven...

• 16 Februari 2015 - 12:26

Yvonne:

We kunnen haast niet wachten....
    Succes!!!

• 16 Februari 2015 - 13:01

Karin:

Succes met alle mooie momenten die je weer gaat beleven, ik kijk er naar uit om al je mooie verhalen weer te lezen.