De week vooraf - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu De week vooraf - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

De week vooraf

Door: thelittle5

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

15 Juli 2012 | Nederland, Maarn

Gistermiddag kwam Sepp terug van scoutingkamp en vandaag worden de spullen gewassen en stapeltjes kleren klaargelegd die meegenomen moeten worden. Overal safarikleuren in huis, opladers (wat zijn het er veel),paspoorten, verzekeringspapieren, creditcard in aantocht, internationaal rijbewijs.. het blijft iets anders dan een weekje Zeeland. Bob heeft zijn ballenverzameling nog eens doorgelopen, ruimhartig als hij is was het mogelijk afstand te doen van twee ballen. 'Ach pap doe die ook maar... en die...en 'zo worden het er toch weer vijf. De afgelopen dagen werden er weer wat tassen met voetbalshirtjes afgegeven. We hebben al een mooie tas vol om mee te nemen naar de Berreta primaryschool in Acornhoek. Het wordt nog een drukke week.

• 15 Juli 2012 - 19:50

Stef:

erg veel plezier met z'n 5'n.
    wel terug komen we willen de verhalen horen uit eerste hand.
    groeten stef

• 15 Juli 2012 - 20:25

Anne Meinders:

Heyt is een prachtig land en vooral ook als je van bloemen houdt! wij wensen jullie heel veel plezier en geniet van alles wat je ziet!

groetjes, anne en Thijs Meinders

• 16 Juli 2012 - 06:59

Annet:

Lieve Puck, Bob, Sepp, Leonie en Richard,

Over 4 dagen is het zover! Heel veel succes en plezier. Ik ga jullie zeker volgen via 'waarbenjij.nu' zodra ik terug ben uit Marokko. Leuk. Ik ben zo benieuwd naar jullie avontuur!!!
    Ik weet zeker dat het een onvergetelijke reis gaat worden, maak er iets moois van.

XXX,
    Annet

• 16 Juli 2012 - 08:32

Arinda:

Goed zeg! Veel plezier en lief zijn!

• 16 Juli 2012 - 11:31

Immy:

Hé reizigers,

Veel plezier en geniet ervan om dit met elkaar te kunnen doen.

Groetjes Immy

• 16 Juli 2012 - 11:33

Carla:

Hallo bijna vakantiegangers,
    Wij willen jullie een hele, fijne, mooie, gezellige, spannende, leuke Afrikaanse reis wensen met heel veel mooie ervaringen. Wij gaan het zeker volgen. Succes met de laatste voorbereidingen!
    Groetjes Tony Caat Eeke en Lotte

• 16 Juli 2012 - 12:23

Christianne:

Hoe Richard en family,

Heel veel succes met inpakken en een goede reis. Hoop veel van jullie te kunnen lezen en zien!

• 16 Juli 2012 - 13:35

Milou En Ria:

Een hele mooie, goede en veilige reis, we gaan jullie zeker volgen en zijn benieuwd naar al jullie ervaringen en avonturen
    Groetjes Milou en RIa

• 16 Juli 2012 - 14:23

Greetje En Hans:

Lieve Little 5,

Jullie gaan heel veel bijzondere plekken zien en interessante mensen ontmoeten.
    Wij gaan jullie erg missen, denk maar is aan de snoeppot die blijft tot zijn verdriet vol
    tot jullie terug zijn.
    Heel veel plezier en natuurlijk een dikke knuffel van

Opa en Oma Arie

• 16 Juli 2012 - 18:21

Yvonne:

Heel veel plezier!, en we kijken uit naar jullie verhalen

gr Y

• 16 Juli 2012 - 18:57

Snorremans:

Richard en gezin,
    Heel veel plezier met deze wereldreis en jullie komen vast met eenhoorn ervaring rijker teug.
    Geniet ervan!!!!!

• 16 Juli 2012 - 19:05

Michiel:

Heel veel plezier allemaal. Sepp, vergeet niet om de kinderen daar ook de high-five te leren! Hé Richard, wanneer heb je daar je vrijwilligers nodig?

• 16 Juli 2012 - 19:27

Moniek:

Wat een stoer avontuur! Heel veel plezier samen!
    Groetjes Moniek

• 17 Juli 2012 - 17:20

Wim, Monique, A & M:

Lieve allemaal,

Wij wensen jullie een hele mooie reis, Leo het komt allemaal goed met je camouflagekleuren.
    Geniet met z'n allen van deze mooie reis en we gaan jullie volgen!
    Bob jij morgen een hele leuke verjaardag gewenst alvast.

Veel liefs,
    Wim, Monique,Amy en Maayke

• 21 Juli 2012 - 13:46

Maikel Wijnen:

Is het wassen van alle vieze scouting kamp kleren van Sepp gelukt?? Ik hoop dat Sepp het naar zijn zin heeft gehad op kamp, en ik wens jullie allemaal een geweldige tijd in Zuid-Afrika! veel plezier!

Groetjes,

Maikel