Ti tsembi we n'wini - Reisverslagen van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu Ti tsembi we n'wini - Reisverslagen van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

Ti tsembi we n'wini

Al jaren vertel ik de verhalen uit Afrika, vanuit een diep respect en betrokkenheid. Ik beschik over de kennis en eigenschappen die op dit moment nodig zijn om het tij bij de moestuinprojecten in Acornhoek SA te keren. Met zo weinig middelen is het mogelijk de negatieve spiraal om te draaien. Via de mail geef ik adviezen maar voel het ondertussen als zand door mijn vingers weglopen. Ik kan het niet zien, niet voelen, niet ruiken. Ik kan de mensen niet in de ogen kijken, niet op zoek naar hun kwaliteiten, zingeving, de sfeer proeven, vertrouwen geven of inspireren. Het gedachtegoed van Leanette verwoorden en doorvoelen, omdat het aantoonbaar werkt.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2015

Lees-wijzer

28 Februari 2015

De laatste

27 Februari 2015

Rondje om de kerk

26 Februari 2015

Voor de kinderen van De Meent

26 Februari 2015

Roadblock...
Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

28 dagen lang ontdekken we met zijn vijven Zuid Afrika. We gaan op zoek naar nieuwe indrukken en hopen te vinden wat we al lang vergeten zijn. Gaat Afrika ons meer geven dan we er ooit naartoe kunnen brengen?

Actief sinds 08 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 38671

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 11 Februari 2019

Let's Try

05 Februari 2015 - 10 Maart 2015

Ti tsembi we n'wini

01 Maart 2013 - 11 April 2013

11000 kilometer reizen om jezelf tegen te komen.

20 Juli 2012 - 16 Augustus 2012

The Little Five trip

Landen bezocht: