Verplicht dagje rust - Reisverslag uit Acornhoek, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu Verplicht dagje rust - Reisverslag uit Acornhoek, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

Verplicht dagje rust

Door: richard

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

30 Maart 2013 | Zuid-Afrika, Acornhoek

Vanochtend om 5 uur mijn bed uitgegaan om met Hugo op game drive te gaan. De prachtige cheetah en giraffen staan in de voirge blog.

Samen met Olav ga ik vanmiddag naar een lokale dansgroep kijken, traditionele dans, zang en trommels, het is echt geweldig goed en we kijken onze ogen uit. Vrolijk rijden we samen terug en hebben het vooral over de projecten en Nsele, de lodge van Olav en Stephanie.
We hebben het ronduit goed en in de auto zegt Olav dat hij de game drive in de namiddag zelf zal doen omdat de familie van Hugo over is uit Pretoria. Of ik zin heb om mee te gaan?....

Dus, in de middag zit ik weer in de landrover en weer hebben we een prachtige ontmoeting met de cheetah. Gelukkoig zien we nog veel meer maar de foto's vertellen het verhaal wel.
We rijden onder een adembenemende sterrenhemel terug waar de braai al klaar staat om genuttigd te worden.

Morgen ga ik nog een dagje rondtoeren in de omtrek, de heerlijke rust van dit deeel van Afrika valt als een warme deken oven me heen, hoewel het vandaag maar 32 graden was...

• 30 Maart 2013 - 21:18

Christianne:

Richard, geniet van je laatste rustige dag. Al veel goed werk verricht lees ik. Nu nog je laatste klus in de woestijn(?) Kom heelhuids weer terug.. Have fun!

• 31 Maart 2013 - 09:04

Henny En Jacques:

Hallo Richard, alleseerst een vrolijk Paasfeest, stond je struisvogeleitje al klaar?
    Zielig hoor om met 32 graden rond te moeten toeren, wij houden het lekker rond het vriespunt.
    De wilde dieren zien wij straks in de vorm van Loes en Sjaakie.
    Geniet lekker van dit dagje rust in deze prachtige natuur.
    Vergeet niet al die dieren vrolijk Paasfeest te wensen!
    Liefs van ons.

• 31 Maart 2013 - 15:50

Hans En Greetje:

Hoi Richard, we hebben het gezellig druk met al jouw reisverslagen en foto's. De moestuin ziet er in dit jaargetijde, fris en goed onderhouden uit. Al met al met toevoeging van het nieuwe gereedschap en beplanting meer dan de moeite waard. "Geen boeken maar harken en planten"'
    Morgen weer vliegen, maak het verslag hiervan niet zo spannend als dat van je laatste vliegreis, je moeder moet binnenkort op vliegvakantie.
    Wij hebben de indruk dat de buren van no.1 door famile en vrienden goed worden bijgestaan, maar ze missen je behoorlijk en ook dat is leerzaam.