Boy's with toys... - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu Boy's with toys... - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

Boy's with toys...

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

10 April 2013 | Namibië, Windhoek

Na nachten van fikkie stoken, vierwiel drive, prachtige woestijnlandschappen, onbetaalbare sterrenhemel en bijzonder mooie ontmoetingen ben ik weer terug in de bewoonde wereld.

De verhalen zijn te veel een de ervaring onvergetelijk ik ga het jullie graag vertellen en het liefst persoonlijk want ik kan de afgelopen week eenvoudigweg nog niet beschrijven.
Thijs geniet van de rust maar als er nog mensen zijn die hebben getwijfeld om ook te gaan...je hebt de verkeerde beslissing gemaakt!

Morgen om 9 uur terug in Amsterdam, tot snel!

• 10 April 2013 - 10:40

Lia:

Hoi Richard ,wij kijken er naar uit om je weer te spreken zijn benieuwd hoe je het hebt ervaren, goede reis terug!
    Liefs,

Edwin lia en de jongens.

• 10 April 2013 - 11:00

Leonie:

Hoi lieverd,

We kijken hier uit om je bruine kop weer te zien!
    Morgen weer lekker in je eigen bed slapen.
    Goede reis en tot morgenochtend,

Xxx Leonie

• 10 April 2013 - 14:17

Henny En Jacques:

Heerlijk om je morgen weer te zien en je verhalen te horen.
    Goeie reis en tot morgen.

• 10 April 2013 - 17:17

Michiel:

Ha, eindelijk weer een teken van leven. Zelfs het volgen van Thijs via Twitter hielp niet. Ik wens je een goede reis! Ik hoop dat het zaterdag regent zodat we veel tijd voor je verhalen hebben.

• 10 April 2013 - 18:48

Hanny En Hans:

Even je verslagen gemist maar nu lees ik dat je het prima naar je zin heb gehad met weer een overgetelijke ervaring rijker. Ik hoor je verhalen wel weer van je moeder.

Groetjes

• 11 April 2013 - 12:01

Karin Grigoras:

Wat is het weer geweldig geweest om je verhalen te mogen lezen en via jou zuid-afrika een beetje beter te leren kennen. Naar jou laatste avontuur ben ik natuurlijk ook heel nieuwsgierig. Graag maak ik van je uitnodiging gebruik om een keer met George en de kinderen, en een lekker flesje wijn, langs te komen. Wen eerst maar weer aan het thuis zijn. Het zal wel weer een cultuur shock zijn! Goede vlucht en geniet van Leonie en de kinderen. Tot gauw.