Wilderness Vision - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu Wilderness Vision - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

Wilderness Vision

Door: thelittle5

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

19 Juli 2012 | Nederland, Maarn

Het is zover, de koffers gaan dicht! Vijf koffers, vier voor ons en een grote koffer voor Wilderness Vision. Het leven van Alan en Sarah Mc Smith staat in het teken van het project Wilderness Vision. De gedachte achter het project spreekt ons aan en Alan en Sarah zijn oprechte en mooie mensen met een missie. Meer over de missie is te lezen op hun website (www.wildernessvision.org), de website geeft inzicht in de projecten die lopen. Alan en Sarah geven de extra dimensie die je op de website niet kan ervaren. Richard had het voorrecht hun te mogen ontmoeten, waarmee de grondslag voor deze reis werd geschapen. Morgen vertrekken we voor, misschien wel, de reis van ons leven. We kunnen niet wachten na en paar maanden mailcontact Alan en Sarah weer te ontmoeten.
Thuiskomen op een plek waar je nog nooit was!

• 20 Juli 2012 - 05:53

Pieter Hemels:

Heel, heel erg veel plezier! We reizen met jullie mee!

• 20 Juli 2012 - 06:03

Lia Dirksen :

Lieve schatten, geniet ervan. lieve groet, en een dikke zoenen.
    Wij reizen gezellig met jullie mee!

• 20 Juli 2012 - 06:05

Daphne Prieckaerts:

Veel plezier, geniet van de mooie dingen en elkaar.

• 20 Juli 2012 - 08:42

Nora:

Heel veel plezier met z'n allen in de Bush!

• 20 Juli 2012 - 17:08

Hans En Greetje:

Vanaf vanmorgen vroeg ( 5 uur op) hebben we jullie, de little5, begeleid tot voor de douane.
    Het afscheid was bloedstollend, wat een entousiaste groep zijn jullie.
    Veel werk- en vakantieplezier. We kijken uit naar jullie reisverslagen.

Groeten oma en opa arie.

• 20 Juli 2012 - 20:08

Patricia :

We wensen jullie heel veel succes!