Uitgevlogen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu Uitgevlogen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

Uitgevlogen

Door: thelittle5

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

21 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Daar zitten we dan na een lange vliegreis in een hotel vlak bij de luchthaven van Johannesburg. Tijdens de vlucht heeft Sepp vier stewardessen ingepakt met een stralende glimlach en wat rake opmerkingen. Tijdens de (toch soms wel pittige) turbulentie kijkt hij naar de vleugel waarvan iedereen hoopt dat deze niet afbreekt. Alsof hij in de achtbaan zit kijkt hij naar de andere mensen en steekt zijn duim op, alles onder controle!
De landing op twee wielen is een ervaring op zich en we weten nu dat grote vliegtuigen uitzonderlijk goed kunnen remmen! Prachtige uitzichten onderweg over de Sahara, wat een breed strand...
Als we, na aankomst, over het verlaten vliegveld lopen pakt Sepp mijn hand; "Pap ik neem wat zand mee naar huis..." Voor ieder die dit leest en Alan Mc Smith (wilderness Vision) kent weet dat dit wel eens een mooie ontmoeting tussen deze twee mensen kan worden.
Straks op weg naar "The Duck and Trout" in Dullstroom, vraag me af wat we vanavond eten?

• 21 Juli 2012 - 13:41

Maikel Wijnen:

Leuk hoor! Een hele fijne reis voor jullie allemaal en ik wacht met smart op de volgende verhalen!

Groetjes,

Maikel

• 22 Juli 2012 - 17:44

Joop En Nettie:

Hoi hoi, Leonie, Richard, Puck, Bob en Sepp
    Ja, ja, ons is de link naar jullie reisverslag ter hand gesteld! Dus we gaan jullie belevenissen dan ook volgen.
    Ga de komende weken er van genieten.
    Heel veel groetjes, Joop en Nettie

• 22 Juli 2012 - 18:22

De Vd Hammentjes:

Wow, de reis is begonnen! We gaan jullie avonturen met plezier volgen en geniet van het land, de mensen, de geuren en de kleuren.
    Liefs van Marc, Carla, Maartje en Floor