Hieperdepiep voor Puck! - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu Hieperdepiep voor Puck! - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

Hieperdepiep voor Puck!

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

09 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Vandaag wordt onze Puck 15 in Zuid Afrika de planning was het te vieren op de rug van een stuisvogel...
Zojuist hebben we heerlijk ontbeten in De Opstal, een oude boerderij uit midden 19e eeuw. De nachten zijn hier koud maar we hebben een onvoorstelbaar mooie kamer met verwarming.
Puck heeft de hele vakantie de hoop gehad met een luipaard te knuffelen of te wandelen. Helaas zijn we inmiddels uit deze safari gebieden en was het niet in te passen in het programma. Gelukkig zit op 5 km van ons hotel een cheetah centrum waar jonge dieren te aaien zijn en je een stukje kan wandelen met deze prachtige dieren.
Straks gaan we er naartoe en kom deze droom van Puck toch nog uit.

Die Alan, hij had weer gelijk; Als je het niet meer verwacht.... komt het zomaar op je pad.

Gisteren hebben we een avonturen trail gelopen (gekropen) in een grot. Nu barsten we van de spierpijn maar wat een belevenis was dit weer. Het regenachtige weer buiten hebben we niet gemerkt en binnen in de grot was het 20 graden, heerlijk was maar ontzettend vochtig. Weer een compleet andere belevenis, wat is dit land toch veelzijdig.
Morgen gaan we naar Hermanus aan de kust ongeveer 100km ten westen van Kaapstad. De walvissen wachten!

Buiten breekt de zon door en stijgt het kwik gestaag van 4 naar 20 graden, het wordt een mooie dag.
Natuurlijk missen we iedereen maar we kunnen geen genoeg van dit land krijgen. Op naar nog meer moois, nieuwe geuren, kleuren, verzichten en verrassingen.

• 09 Augustus 2012 - 09:36

Michiel:

Hoi Puck
    Van harte gefeliciteerd met je 15e verjaardag!We zijn benieuwd hoe de cheetahs waren.
    Michiel, Iris, Rozemarijn en Sjoerd

• 09 Augustus 2012 - 15:39

Henny En Jacques:

Hoi Puck. Gefeliciteerd met je 15e verjaardag. Als dit geen bijzondere verjaardag is dan weten wij het niet meer. Ga jij maar lekker met een cheeta wandelen en knuffelen. Wij doen het wel met Beertje.
    Ook Leonie, Richard, Bob en Sepp gefeliciteerd met jullie dochter en zus.
    Geniet weer van een mooie dag en wij blijven benieuwd naar jullie avonturen daar.
    Dikke kus van ons.

• 09 Augustus 2012 - 17:13

Joop En Nettie:

Hoi, hoi, Puck,
    Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag en 'n heel gezellige dag. Hopelijk heb de cheetah's heerlijk kunnen knuffelen :-)
    Groetjes, Joop en nettie
    P.S.: natuurlijk jullie allemaal gefeliciteerd!

• 09 Augustus 2012 - 19:13

Lia:

Hoi Lieve luitjes ,

Wij zijn weer terug van vakantie, en mis jullie al en jullie verslagen, puck allereerst gefeliciteerd met je verjaardag, 15 geweldig !
    Wat hebben jullie al weer een mooie dingen ervaren ! Fijne tijd nog.

Dikke zoen,

Edwin lIA EN de mannen.

• 09 Augustus 2012 - 19:39

Greetje En Hans:

Lieve Puck en de overige leden van de little five groep.

Onze felicitatie aan onze kleindochter Puck is wat aan de late kant , maar dat komt omdat we nogal
    druk geweest zijn, vandaag bij het opstaan en ontbijt hebben we op je gezondheid geproost. Puck
    we wensen je nog vele mooie vakanties met de groep. De gebakjes bij de koffie smaakten heerlijk.

Tenslotte nog de felicitaties van Loes en Sjaak, dikke kus oma en opa Arie

• 09 Augustus 2012 - 20:34

Lem:

Hoi Puck,
    Gefeliciflapstaart met je verjaardag, we hopen dat het een onvergetelijke dag is geweest en dat je veel knuffels van je broertjes hebt gekregen.
    Lem heeft vandaag voor het eerst met zijn eigen lepel, zijn gezicht onder gesmeerd met wortelhapje...dus er staat binnenkort een leuke taak voor je op de agenda.
    Heb je een sportauto van je ouders gekregen of nieuwe wandelschoenen?
    Veel plezier nog vanavond en we zullen je cadeautje voor volgend jaar bewaren....
    Groeten van Lem, Edo en Fem

• 09 Augustus 2012 - 21:29

Anneke,Alex, Casper, Mart, Pieter:

Puck, van harte gefeliciteerd, 15 jaar! dikke kus!

• 10 Augustus 2012 - 11:42

Karin Grigoras:

Gefeliciteerd Puck met je 15e verjaardag en wat een super cadeau heb jij gekregen. Een om nooit meer te vergeten! De groeten aan iedereen en ik kan niet wachten om jullie weer te zien en jullie verhalen aan te horen! Liefs Karin

• 11 Augustus 2012 - 10:32

Pieter Hemels:

Hiep Hiep voor Puck! Van harte met deze mijlpaal!
    Pieter

• 11 Augustus 2012 - 17:40

Casper:

Hoi Bob, was Moses nog leuker dan het voetballen?
    Lijkt me wel erg hoog hoor zo'n kameel. Leonie waren dat je nieuwe liefdes? Struisvogels bijten hoor!
    Sepp, toch nog op een struisvogel gezeten, goed hoor! Puck, ga je nu je paard inruilen? Richard, gelukkig dat jij niet vast kwam te zitten in die grot, had wel leuk geweest !
    Groeten Casper.

• 21 Augustus 2012 - 11:50

Marjet:

Puck, een beetje laat, maar een hele dikke verjaardagszoen. Ik ben net zelf terug uit Afrika. Volgende week kunnen we alle ervaringen delen. Leuk! Groetjes Marjet