11.000 km reizen om jezelf tegen te komen! - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu 11.000 km reizen om jezelf tegen te komen! - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

11.000 km reizen om jezelf tegen te komen!

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

10 Maart 2013 | Nederland, Maarn

Het moestuinen project in Zuid Afrika gaat een stap verder. Een ruime week zal ik, deze keer alleen, verblijven in Acornhoek en met Lynette Sithole en Sboniso Phakathi (Spoon) kijken op welke manier we iets toe kunnen voegen aan de lopende projecten.
De insteek blijft respect voor de natuur en de filosofie dat Wildernis meer is dan een plaats, het is een manier van denken.
Om dit onderdeel verder uit te diepen zal ik de tweede week afreizen naar Namibië om samen met fotograaf Thijs Heslenfeld een week rond te reizen door ongerepte natuur.( www.thijsheslenfeld.com )
De komende tijd van voorbereiding zal vooral inhouden dat alle dagelijkse beslommeringen goed worden overgedragen en het werk aan kant is. Het is shit om weer te moeten gaan, maar ik sla me er vast wel doorheen...het is shit..maar wel olifantenshit!!!

• 18 Maart 2013 - 09:32

Henny En Jacques:

Ja hoor Richard, wij weten hoe shit het is om daar weer naar toe te gaan, ha, ha, ha, je kijkt er al weken lang naar uit. Deze oliefanten shit zal je voldoende tegenkomen daar.
    Nog een paar dagen enorm druk met alle voorbereidingen en dan kan het avontuur beginnen.
    Wij kijken nu al uit naar je verhalen en foto's.