We zijn er weer - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu We zijn er weer - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

We zijn er weer

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

30 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Graskop

Hallo allemaal,
Na vijf dagen afgesloten te zijn van internet en mobiel telefoon bereik zijn we nu weer min of meer in de bewoonde wereld. Min of meer want we verblijven nog steeds op de prachtige lokatie Nsele waar we uitsluitend via een rit over zandwegen van 45 minuten kunnen komen. Maar geloof me het is geen straf.

De afgelopen dagen in het fabelachtige Umlani gelegen in de Timbervati waren weergaloos mooi. Te veel meegemaakt om te kunnen schrijven.
We zaten midden tussen de olifanten, sliepen in en boomhut met onder ons de neushoorn en de hyena. Maar bovenal hebben we een fantastische tijd gehad met Alan. Vijf dagen die we nooit zullen vergeten.

Morgen reizen we naar Swaziland en proberen we wat foto's in te laden op deze site. We hebben er genoeg. Helaas moeten jullie het zonder de stilte, geur en energie van de bush doen maar ook dan is het nog steeds geweldig.

We leven nog steeds, we leven zelfs meer als ooit tevoren!

Dikke kus van ons allemaal.

• 30 Juli 2012 - 22:09

Henny En Jacques:

Hallo lieverds, blij weer van jullie te horen.
    Geweldig dat jullie zo hebben kunnen genieten o.l.v. Alan.
    Ik neem aan dat ik de kinderen niet hoef te vragen voor een uitje naar de dierentuin.
    Geniet maar lekker verder en wij zijn nu al benieuwd naar jullie volgende verslagen.
    Liefs, Henny en Jacques

• 31 Juli 2012 - 13:18

Greetje En Hans:

Hoi Richard, Leonie, Puck, Bob en Leonie,

Wij volgen jullie op de voet via de uitstekende kleurrijke reisroute van Bob. Vandaag naar Swaziland, 308 km.
    Wij zijn benieuwd wat jullie onderweg allemaal tegenkomen, mischien wel wat ondeugende apen Sepp.
    Puck je stuurt die koning van Swaziland maar het bos in, hij kan die kamelen houden, we kunnen je niet missen. Leonie al een beetje gewend aan de warmte? Het voordeel is natuurlijk dat je je dorst kunt lessen aan lekkere plaatselijke drankjes.

Richard je verlangt zeker al weer naar je werk ( geintje ) wat een mooie reis, we zijn helemaal jaloers op jullie.

Dikke knuffels van Oma en opa Arie.

• 31 Juli 2012 - 18:49

Pieter:

Welkom terug in de rare wereld. Hoe vonden jullie de wilde dieren? En Umladi-David, als meest wilde dier? Hadden jullie nog last van doorbrekende olifanten en insluipende hyena's? Ik wil nu weer terug. Nu! Have fun daar!

• 06 Augustus 2012 - 15:06

Mirjam Woude, Van Der:

Ha die Safari-gangers!!! Jeeee ... WIJ hadden weer een heerlijke safari op de Hoge Veluwe (we misten je Puck !!! ) maar ..... jullie kunnen er ECHT wat van zeg!!! Super gaaf!
    Ik denk dat jullie je goed vermaken en genieten!! We horen de verhalen graag over een poosje!
    Blijf genieten en tot gauw!
    Liefs van de boskabouters uit Maarn!!!!! (-8

• 14 Augustus 2012 - 21:34

Carla:

Tja op de koeheuvels een kleine kudde heideschapen gespot, ook mooi........
    Het is wel een beetje stil in de straat, Sjaak komt af en toe buurten
    Leuk om een beetje mee te kunnen kijken, geniet er nog maar even goed van!!!
    Groetjes carla en eddy