Rustdag en foto's - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu Rustdag en foto's - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

Rustdag en foto's

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

04 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Eindelijk even tijd om tot rust te komen en gelijk is het raak, Léonie ziek!
Vanochtend zijn we naar de kust gegaan waar prachtige duingebieden zijn, heerlijk in de zilte lucht met de kop in de wind, de indische oceaan heeft geweldige golven en we hebben ons laten verbazen door de zee- anemonen en enorme slakken tussen de stenen. Léonie bleef in de auto liggen, gelukkig stopte er geen politie om te contoleren of er een lijk in de auto lag. Nog even naar de pinquin rehabilitatie geweest, maar de pret was snel over.

In de middag heeft Sepp ook bijgeslapen en zijn Puck, Bob en Richard erop uit gegaan om een plek te zoeken om in zee te gaan. Prachtige kust maar echt onbegaanbaar. Maar toch weer mooie dingen gezien en tevreden naar huis gegaan.
Gelukkig krabbelt Léonie weer op en morgen gaan we een dag op safari in Addo, het enige park in SA met de big 7 ( haai en walvis). Kijken of we ook dieren kunnen spotten zonder Alan. Maar met Puck op oorlogsstrekte zal het geen enkel probleem worden.
Nog een paar dagen dan is ze jarig, al heb ik het idee dat ze in Acornhoek al een beetje volwassen is geworden.

En voor iedereen, denk eraan we hebben al veel foto's kunnen uploaden naar de verslagen.

• 05 Augustus 2012 - 12:11

Henny En Jacques:

Wat een prachtige foto's. Beterschap Leonie!
    Groetjes Henny en Jacques

• 05 Augustus 2012 - 16:20

Karin Grigoras:

Wow, wat beleven jullie een avontuur! Het ziet er echt geweldig uit, en wat fijn dat jullie ons mee laten genieten via deze manier. Geniet nog, ik houd jullie in de gaten! haha. Liefs Karin

• 05 Augustus 2012 - 18:22

Tony Caat Eeke En Lotte:

Hallo vakantiegangers.

Na 2 weekjes Frankrijk heb ik heerlijk over jullie verhalen gelezen. Wat een ervaringen zeg en met zoveel mooi schoons, kilomerters en dierenbestaan. Wat een ervaringen doen jullie op zeg!!
    En al die foto's zijn stuk voor stuk plaatjes om te zien. Puck een extra dikke knuffel van Eeke, Bob van Lot een hele dikke groet, Sepp en pap en mam van ons hele hartelijke groetjes en geniet van elkaar en het mooie leven daar.

• 05 Augustus 2012 - 20:12

Co, Lizzy,Coen En Daan:

We hebben net genoten van jullie geweldige foto's!
    Die wilde dieren zijn allemaal wel dicht bij hoor!
    Leonie veel beterschap, dat hoort bij jullie vakanties he ziek zijn.
    Geniet er verder van!