Werelds! - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu Werelds! - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie Zweekhorst - WaarBenJij.nu

Werelds!

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

19 Maart 2013 | Nederland, Woudenberg

Vanochtend was het vroeg, te vroeg naar mijn beleving. Eerst de laatste zaken bij het Apollo hotel in Amsterdam op orde gemaakt en gaandeweg doorgenomen hoe we het komende jaar de bloembakken als moestuin kunnen gaan gebruiken. Weer een knotsgek project waarbij eerlijke groenten en natuurlijke processen een rol spelen, ik pak het er maar even bij.

Aansluitend naar De viersprong waar we tot veel te laat bezig zijn met het voorbereiden van een anders knotsgek en energievol project. Als ik om 19.30 uur thuis kom is de batterij wel leeg. Snel onder de douche en Sepp nog even lekker ingestopt. Laptop en beamer mee en op weg naar Woudenberg waar ik voor de lokale Wereldwinkel een presentatie verzorg voor Wilderness Vision en de Beretta school.

Ik gebruik een presentatie die Alan op mijn laptop heeft achtergelaten. Afbeeldingen van alle mensen die ik over een paar dagen weer ga ontmoeten. De olifanten, the Bush, Lynette, Sarah en Lucky. Ik vertel het verhaal van Spoon en hoe ontmoetingen op een knotsgekke manier tot stand kunnen komen.
De spreektijd van een half uur blijkt een onmogelijke opgave en als ik om rond tien uur weg rij is de batterij weer opgeladen. Met een mooie cheque van 500 euro, een fles eerlijke wijn maar vooral een moment van oprechte aandacht en interesse, ga ik weer naar huis.

Een ontmoeting met oprecht mooie mensen die ergens voor staan en hebben besloten dat kleine dingen een verschil maken. Mensen die snappen dat aan de zijlijn blijven staan gewoon geen optie is, omdat je er niet gelukkig van zal worden. mensen waar je op een of andere manier dus werkelijk weer energie van krijgt.

Straks weer een mooi bedrag om te besteden voor de bibliotheek van Beretta. Daar zijn nog lege schappen genoeg...

Wereld Winkel Woudenberg! Werelds...

  • 20 Maart 2013 - 12:36

    Henny Zweekhorst:

    Bij dit vergeleken zal de reis die je gaat maken lekker rustig even bijkomen zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Puck, Bob, Sepp, Richard en Leonie

28 dagen lang ontdekken we met zijn vijven Zuid Afrika. We gaan op zoek naar nieuwe indrukken en hopen te vinden wat we al lang vergeten zijn. Gaat Afrika ons meer geven dan we er ooit naartoe kunnen brengen?

Actief sinds 08 Juli 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 38741

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 11 Februari 2019

Let's Try

05 Februari 2015 - 10 Maart 2015

Ti tsembi we n'wini

01 Maart 2013 - 11 April 2013

11000 kilometer reizen om jezelf tegen te komen.

20 Juli 2012 - 16 Augustus 2012

The Little Five trip

Landen bezocht: